Motywowanie uczniów

  • Adamczewska Helena: Motywacja szkolna u dzieci z pogotowia opiekuńczego. Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze 1998, nr 8, s. 29-30
  • Arends Richard: Uczymy się nauczać. Warszawa WSiP, 1995
  • Bąbel Przemysław: O motywowaniu punktami. Psychologia w Szkole2009, nr 2, s. 99-106
  • Brophy Jere: Motywowanie uczniów do nauki. Warszawa PWN, 2002
  • Bryła Ryszard: Wybrane metody aktywizujące i ich zastosowanie w praktyce szkolnej. Edukacja 200? , nr 3, s. 103-110
  • Cialdini Robert: Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Gdańsk GWP, 1995
  • Czajkowska Monika: Kontrola wyników nauczania a motywowanie uczniów.Matematyka 2000, nr 2, s. 102-106
  • Faber Adele, Mazish Elaine: Jak mówić, żeby dzieci się uczyły w domu i w szkole. Poznań Media Rodzina, 1996
  • Gordon Thomas: Wychowanie bez porażek w szkole. Warszawa Pax, 2004
  • Hiszpańska Bogumiła: Motywacja. Nowa Szkoła 1991, nr 9, s. 564-566
  • Radzikowska_Wrzosek Roma: Jak zmotywować uczniów do działania.Psychologia w Szkole 2010, nr 1, s. 15-24
  • Konarzewski Krzysztof: Podstawy teorii oddziaływań wychowawczych. Warszawa PWN, 1987
  • Kozłowski Waldemar: Poczucie sensu uczenia się – próba prognozowania.Edukacja 1999, nr 4, s. 57-67
  • Kozłowski Waldemar: Szkolna motywacja wewnętrzna. Edukacja 2006, nr 1, s. 25-39
  • Kriger Jolanta: Stosowanie wzmocnień pozytywnych w rewalidacji indywidualnej. Szkoła Specjalna 1998, nr 4, s. 302-306
  • Lech Małgorzata: Warunek efektywności. Życie Szkoły 2004, nr 1, s. 32-35
  • Łada Danuta: Motywacja do nauki motywacją do życia. Życie Szkoły,2001, nr 10,     s. 627-628
  • McCombs Barbara L., Pope James E.: Uczeń trudny, jak skłonić go do nauki. Warszawa WSiP, 1997
  • Okoń Wincenty: Dziesięć szkół alternatywnych. Warszawa WSiP, 1999
  • Perrott Elizabeth: Efektywne nauczanie. Praktyczny przewodnik doskonalenia nauczania. Warszawa WSiP, 1995
  • Pietrzak Grażyna: Samoświadomość dzieci z upośledzeniem umysłowym umiarkowanym a ich motywacja do nauki. Szkoła Specjalna 1998, nr 5, s. 354-356
  • Psychologia. Podręcznik akademicki red. J. Strelau. T. 3. Gdańsk GWP, 2000
  • Pufol-Struzik Irena: Nauczyciel w roli symulatora inwencji uczniów. Życie Szkoły 1992, nr 3, s. 137-142
  • Rewizorska Elżbieta: Metody aktywne w nauczaniu. Nowa Szkoła 2001, nr 10,          s. 52-53
  • Reykowski Janusz: Motywacja, postawy prospołeczne a osobowość. Warszawa PWN, 1979
  • Reykowski Janusz: Z zagadnień psychologii motywacji. Warszawa WSiP, 1970
  • Siekańska Małgorzata: Zrozumieć problem motywacji. Psychologia w Szkole 2010, nr 4, s. 15-24
  • Stojak-Ślęczek Ewa: Wzmacnianie motywacji uczniów. „Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze” 2001, nr 9, s. 31-33
  • Syguła Teresa: O aktywizowaniu uczniów. Życie Szkoły 2001, nr 10, s. 598-601
  • Sztuka nauczania. Czynności nauczyciela pod red. Krzysztofa Kruszewskiego. Warszawa PWN, 2004
  • Tkocz Grażyna: Konkurs – motywacja do sukcesu. Życie Szkoły 2006, nr 3, s. 48-50
  • Wadsworth Barry J.: Teoria Piageta. Poznawczy i emocjonalny rozwój dziecka. Warszawa WSiP, 1998
  • Walkiewicz Maria: Opis i analiza przypadku klasy z niską motywacją do nauki. Nowa Szkoła 2003 nr 1, s. 45-48
Polityka cookies i prywatności

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu niezbędnym do prawidłowego działania serwisu, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkownika oraz statystyk. Wyłączenie zapisywania plików cookies jest możliwe w ustawieniach każdej przeglądarki internetowej, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies należy opuścić stronę.

Zaznacz cookies, które akceptujesz:
Powrót