Edukacja czytelnicza. Szkoły ponadgimnazjalne

  • Banaś Bernardyna: Biblioteka mikromodelem kultury. Scenariusz zajęć bibliotecznych dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej. Biblioteka w Szkole 2007, nr 6, s. 21-22
  • Bierówka Barbara: Tadeusz Rejtan jako postać historyczna, bohater literacki i symbol. Scenariusz zajęć w szkole ponadgimnazjalnej (przeprowadzonych m.in. w bibliotece). Biblioteka w Szkole 2003, nr  4,  s. 18-19
  • Błaszczyk Jolanta, Granosik Jadwiga: Impresjoniści. Lekcja biblioteczna dla szkół średnich. Poradnik Bibliotekarza 2005, nr 6, s. 33-34
  • Błaszczyk Jolanta, Granosik Jadwiga: Style w architekturze. Lekcja biblioteczna dla klas licealnych. Poradnik Bibliotekarza 2004, nr 11, s.36-38
  • Borysik Elżbieta: Ostrożnie z telewizorem! Konspekt zajęć bibliotecznych na temat zasad korzystania z telewizora. Biblioteka  w Szkole 2001, nr 5, s. 12
  • Chremega Regina, Kulik Beata: Jak czytamy? Lekcja biblioteczna dla klasy I technikum. Biblioteka w Szkole 2001, nr 2, s. 31
  • Cichoń Wiesława: Multimedialne źródła informacji. Edukacja czytelnicza i medialna w pracowni komputerowej. Poradnik Bibliotekarza 2003, nr 10, s. 33-34
  • Dmowska-Głowacka Izabela: Wyszukiwanie informacji w katalogu MOL Optivum-OPAC. Scenariusz lekcji dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej.Biblioteka w Szkole 2010, nr 1, s. 22-23
  • Dobraczyńska Anna: W poszukiwaniu rzetelnej informacji. Scenariusz lekcji technologii informacyjnej. Biblioteka w Szkole 2011, nr 5, s.10-11
  • Drozd Iwona, Tarasińska Wiesława: W powodzi informacji – jak korzystać z różnych źródeł informacji. Scenariusz zajęć z języka polskiego i z edukacji czytelniczej i medialnej przeprowadzonych w klasie pierwszej technikum. Biblioteka w Szkole 2003, nr 11, s. 14-15
  • Dudek Kamilla: Gatunki dziennikarskie w czasopismach literackich. Wykorzystanie aktywnych metod nauczania w edukacji czytelniczej i medialnej. Scenariusz zajęć     w szkole ponadgimnazjalnej. Biblioteka w Szkole 2002, nr 9, s. 16-17
  • Dudek Kamilla: Jak działa reklama? Scenariusz zajęć w szkole ponadgimnazjalnej. Biblioteka w Szkole 2003, nr 5, s. 9
  • Dudek Kamila: Monografia czy vademecum? Scenariusz lekcji z przysposobienia czytelniczego i informacyjnego w szkole ponadgimnazjalnej. Biblioteka w Szkole 2008, nr 5, s. 18-19
  • Dudek Kamilla: Słynne zwroty i metafory filozoficzne. Korelacja treści ścieżki filozoficznej oraz czytelniczej i medialnej w szkole ponadgimnazjalnej. Biblioteka w Szkole 2005, nr 5, s. 24-25
  • Dzierża Irena, Kaszper Halina: Kultura średniowieczna. Scenariusz lekcji interdyscyplinarnej dla klasy II LO. Biblioteka w Szkole 2004, nr 10, s. 11
  • Granosik Jadwiga: Komputerowy katalog biblioteczny. Lekcja biblioteczna dla klasy I szkoły ponadgimnazjalnej. Poradnik Bibliotekarza 2003, nr 1, s. 28-29
  • Hamada Małgorzata: Tworzymy katalog ciekawych książek. Konspekt zajęć.Biblioteka w Szkole 2003, nr 2, s. 30
  • Kaczor Dorota: Wyszukiwanie informacji w katalogach komputerowych. Konspekt zajęć w szkole ponadgimnazjalnej. Biblioteka w Szkole 2004, nr 11, s. 13
  • Kasprzyk Joanna: System rewersowy i katalogi komputerowe w bibliotekach szkół wyższych. Konspekt lekcji bibliotecznej w klasach maturalnych. Biblioteka w Szkole 2003, nr 10, s. 6-7
  • Kozieńska Bożena: Będę studentem. Program zajęć w szkole ponadgimnazjalnej. Biblioteka w Szkole 2006, nr 1, s. 10
  • Król Iwona: Język nagłówków prasowych. Scenariusz zajęć dla uczniów klasy I szkoły ponadgimnazjalnej. Biblioteka w Szkole 2007, nr 9, s. 18-19
  • Kuźniewska Sylwia: techniki perswazyjne w reklamach. Propozycja zajęć w zakresie edukacji czytelniczej i medialnej w szkole ponadgimnazjalnej.Biblioteka w Szkole 2004, nr 1, s. 11
  • Lampkowska Joanna, Rejmak-Trzebińska Joanna: Jak zapamiętać? Scenariusz zajęć do realizacji ścieżki międzyprzedmiotowej „Edukacja czytelnicza i medialna” w szkole ponadgimnazjalnej. Poradnik Bibliotekarza 2003, nr 9, s. 31-33
  • Niemczuk Mirosława, Predkiel Marianna: Wyszukiwanie informacji w katalogach komputerowych. Scenariusz zajęć w klasie I ponadgimnazjalnej.Biblioteka w Szkole 2003, nr 12, s. 17
  • Orzechowska Celina, Kuzyka Grażyna: Technika pracy umysłowej. Scenariusz lekcji. Biblioteka w Szkole 2004, nr 4, s. 22-23
  • Pukalska Elżbieta: Wykorzystanie wydawnictw informacji bezpośredniej w pracy własnej ucznia. Plan zajęć w klasie II liceum. Biblioteka w Szkole2003, nr 2, s. 13
  • Sadura Grażyna: Szybkie wyszukiwanie informacji w katalogu komputerowym. Scenariusz zajęć w szkole ponadgimnazjalnej. Biblioteka w Szkole 2004, nr 5, s. 15
  • Sadura Grażyna: Wyszukiwanie informacji na różnych nośnikach. Scenariusz zajęć    w szkole ponadgimnazjalnej. Biblioteka w Szkole2004, nr 5, s. 14
  • Stefańska Urszula, Andrejkow Anna: Źródła informacji w nauce języka angielskiego. Konspekt lekcji języka angielskiego w liceum profilowanym.Biblioteka w Szkole 2004, nr 11, s. 14-15
  • Szałata Małgorzata: Wyszukiwanie informacji w katalogach elektronicznych. Scenariusz lekcji z edukacji czytelniczej i medialnej dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej . Biblioteka w Szkole 2007, nr 10, s. 19
  • Szeligowska Agnieszka, Rymiszewska Marzena: Zanim uwierzysz reklamie. Lekcja   z edukacji czytelniczej i medialnej w kl. II szkoły ponadgimnazjalnej. Poradnik Bibliotekarza 2004, nr 6, s. 31
  • Szpulak Grażyna: Książka źródłem informacji. Konspekt lekcji bibliotecznej (szkoła średnia). Biblioteka w Szkole 2001, nr 12, s. 13
  • Wilas Aldona: Reklama – jesteś za czy przeciw? Scenariusz lekcji bibliotecznej dla klas II i III szkoły ponadgimnazjalnej. Biblioteka w Szkole 2007, nr 4, s. 17-19
  • Włodarska Wanda: Wartość informacyjna elementów tworzących treść książki. Lekcja w klasie II liceum ogólnokształcącego w ramach edukacji czytelniczej i medialnej. Biblioteka w Szkole 2002, nr 2, s. 14
  • Wojnowska-Duplicka Anna: Opis bibliograficzny. Konspekt zajęć z edukacji czytelniczej i medialnej w szkole ponadgimnazjalnej. Biblioteka w Szkole2004, nr 5, s. 21
  • Woźniak Jadwiga: Jak czytać efektywnie? Konspekt zajęć w szkole ponadgomnazjalnej. Biblioteka w Szkole 2004, nr 5, s. 11-13
  • Zawadzka Małgorzata: Terroryzm. Scenariusz zajęć z edukacji czytelniczej i medialnej. Biblioteka w Szkole 2003, nr 5, s. 10
  • Zeler Anna: Biblioteki w starożytności. Konspekt lekcji bibliotecznej dla klasy 1 liceum. Biblioteka w Szkole 2000, nr 11, s. 12
  • Zięba Urszula: Komputerowa baza danych w bibliotece szkolnej – Jak korzystać z programu „KATALOG”. Konspekt lekcji bibliotecznej w klasie 1 szkoły ponadgimnazjalnej. Biblioteka w Szkole 2002, nr 5, s. 18
  • Żmijewska Teresa: Wyszukiwanie, selekcja i gromadzenie informacji na określony temat – korzystanie z warsztatu informacyjnego, zbiorów biblioteki szkolnej  i Internetu. Biblioteka w Szkole 2002, nr 1, s. 14-15
Polityka cookies i prywatności

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu niezbędnym do prawidłowego działania serwisu, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkownika oraz statystyk. Wyłączenie zapisywania plików cookies jest możliwe w ustawieniach każdej przeglądarki internetowej, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies należy opuścić stronę.

Zaznacz cookies, które akceptujesz:
Powrót